Dag 2: Motoren halen en karren maar.

20 maart 2015 - Kuantan, Maleisië

Het wekkertje liep om 7 uur af, want om 8 uur moest er ontbeten worden. Nico besloot een indische rijsttafel als ontbijt te nemen en gek genoeg smaakte dat op z'n nuchtere maag nog ook!!! Toen was het tijd om de motoren op te halen, eenmaal daar stonden de ijzeren rossen al te blinken.
Juha heeft ons over de grens gebracht en ons aan ons lot over gelaten toen we eenmaal in Maleisië waren. Goed.....binnen de kortste keren liep de reuzel in dunne straaltjes onze broekspijpen uit, want het was vandaag ongeveer een graadje of 35. De route liep van Singapore naar Kuantan. Eerst maar eens Maleisiche roebels getapt, waarbij Peter gelijk in een stress schoot, want z'n pas kwam niet meer uit de geldautomaat, tenminste zo leek het.......na ongeveer een minuut spuwde ie hem er toch uit.
Na het nodige vocht te zijn verloren zijn we even gestopt om een verfrissing te nemen. We kregen een drankje dat er uit zag als een afwas sopje waar de vaat van 3 dagen in was gedaan. John bedankte dus maar, maar wonder boven wonder was het nog redelijk te drinken.
Na weer een stuk te hebben gereden was het tijd voor de 2e indische rijsttafel van de dag. In het restaurant (nou ja......restaurant) werd John gelijk besprongen door een Maleisisch huppeltutje, dit kwam volgens John omdat ze denken dat hij wel heel erg op Brat Pitt lijkt. Na wat foto's te hebben genomen, werd het eten geserveerd. Wij wisten nog wel wat we besteld hadden, alleen de uitbater wist niet wat die ons voorschotelde en moesten wij dus gokken wat van wie was. Het was trouwens best lekker en konden we met onze gevulde buikjes weer verder toeren. Na nog 4 lange warme en zweterige uren kwamen we aan in het prachtig aan zee liggend resort in Kuantan, waar we zo snel mogelijk het zwembad zijn ingedoken....nadat we eerst een biertje hadden gedronken.
's Avonds tussen de locals ipv in het resort onze 3e Indische rijstafel genuttigd en moesten maar liefst omgerekend 22 euro voor ons zessen betalen.

1. Jony:
    20 maart 2015
    Haha...jullie passen je snel aan t Aziatisch gewoonte om de hele dag door warm te eten!
    Heurlijk!!!
  2. Jony:
    20 maart 2015
    En....enorme aantrekkingskracht op de mooiste vrouwen,zie ik.....haha!
    Gezellig mannen!!
  3. Jony:
    20 maart 2015
    Een slapende Peter....woest aantrekkelijk!
  4. Petra:
    Heerlijk hoor al dat eten! En wat goedkoop!
    Ja Jony, ze zijn een ware attractie, we moeten onze knappe mannen in de gaten houden hoor!
  5. Alfred:
    20 maart 2015
    Gelukkig houden jullie niet van eten en ook niet van Maleisische huppeltutjes. Doorrijden naar een ander land zou ik zeggen!!!!
  6. Jony:
    Hahahaha Petra.....ik hou mn hart vast!!
  7. Yvonne haase:
    21 maart 2015
    leuk al die verhalen te horen ja zon indische reistafel is heel lekker je hebt het zeker erg warm wat goed is geniet ervan en ik wens je een prettige reis verder en vind het zeer4 intressant je v erhalen en fotos te lezen e te bekijken gr. yvonne