Eindelijk is de vertrekdag daar.

20 maart 2015

Met een heel escorte aan uitzwaaiers zijn we naar Schiphol gegaan, even een klein hamburgertje gegeten en toen was het zover om afscheid te nemen.
Eenmaal in het vliegtuig bleek al snel dat Rob O de gezelligste buurvrouw had.
Doe mij maar een wishkey met ijs zei ze, even later (na 2 flinke slokken) vond ze dat ze er nog wel 1 lustte. Enfin dat ging nog even zo door tot het eten werd geserveerd, toen viel ze in slaap terwijl ze zat te eten. De laatste wishkey die ze had besteld ging ook met een rot vaart door het gangpad heen. Rob en de stewardes kwamen tot de conclusie dat ze waarschijnlijk wel genoeg had, we hebben d'r de rest van de vlucht niet meer gehoord en gezien, zover was ze onderuit gezakt.
Na 12 uur landde we in Singapore en daar stond onze taxichauffeur ons al op te wachten.
Eenmaal buiten het vliegveld waren we gelijk aan een verschoning toe, ongelooflijk........wat een hitte.
Waar een biertje dan al niet goed voor is. Juha (de man van de motoren) was inmiddels ook in het hotel aangekomen om de papperassen in orde te maken. 's Avonds nog even Singapore in geweest om even wat te eten en toen maar naar bed gegaan.

1. Petra:
    20 maart 2015
    Ben blij dat jullie goed aangekomen zijn! Wat een schitterend avontuur gaan jullie tegemoet, de motoren zien er superstoer uit! Geweldig! Heel veel plezier en doe voorzichtig! Xx